استاندار آذربایجان شرقی:

وفاق ملی نیازمند تبیین است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وفاق ملی نیازمند تبیین است، گفت: معتقد به تحزب به عنوان بستر گردش نخبگان و تمرین مردم سالاری هستم.

بهرام سرمست در دیدار دبیران و مسئولان احزاب اصلاح طلب استان با وی افزود: به تحزب اعتقاد دارم، اما عضو هیچ حزبی نیستم.

وی با تاکید بر اینکه باید بایسته‌های وفاق ملی به عنوان شعار دولت چهاردهم را به درستی تبیین کنیم، اضافه کرد: تلاش برای نهادینه کردن وفاق ملی در ابعاد مختلف حیات اجتماعی نیازمند شفاف سازی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه را تا حد یک ساختار استانی کوچک کرده بودند، یادآوری کرد: احیای ستاد احیای دریاچه ارومیه از اولویت‌های کاری من است؛ تلاش برای تغییر این روند از دغدغه‌های من است و خوشبختانه برگزاری جلسات ستاد اکنون به طور هفتگی در سطح معاون اول رییس جمهور پیگیری می‌شود.

وی همچنین از کادرسازی به عنوان یکی از وظایف احزاب سیاسی یاد و بیان کرد: اقتصاد و دیپلماسی اقتصادی محور اصلی فعالیت‌های مدیریت ارشد استان بوده و بر این اساس تمرکز اصلی دیدارهایم در هفته‌های گذشته بر تجارت و اقتصاد بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین در پاسخ به دغدغه برخی از حاضران درباره آموزش و پرورش گفت: نگاه توسعه محور دارم و بر این اساس از تشکل های فرهنگی انتظار می‌رود مسائل آموزش و پرورش را پیگیری کنند؛ در مورد دانشگاه‌ها نیز همین نظر را دارم. 

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080302391
  • خبرنگار :

برچسب‌ها