شهید صفی‌الدین در راه اعتلای اسلام و مبارزه با انسان‌ستیزان صهیون مجاهده کرد

در پی شهادت عالم شهید«سیدهاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، نماینده ‌ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان پیام مشترکی صادر کردند. 

متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

«عروج مظلومانه شهید سیدهاشم صفی‌الدین، یار، همراه و همکار مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله را به پیشگاه حضرت بقیه الله و رهبر معظم انقلاب و مردم نجیب ملت‌های ایران و لبنان تسلیت می‌گوییم. کمتر کسی است که بداند شهید سیدهاشم دوشادوش شهید شیخ نبیل قاووق در کنار رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با رژیم بعث عراق برای آزادی سرزمین ایران از چنگ اشغالگران جنگید. او کوه سکوت و نجابت و دریای اطاعت و انجام بود و عباس‌گونه در کنار دبیرکل شهید سید حسن نصرالله برای اعتلای اسلام و مبارزه با انسان‌ستیزان صهیون مجاهده کرد.

خوشا به حال او که چنین مرگ باشکوه و شگفت‌آوری داشت و شهادت را فخر و فرهمندی بیشتری بخشید. اینجانبان این مصیبت تلخ اما سرافرازانه را به خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به ویژه دختر و داماد خانواده سردار و برادر عزیز شهید، سید عبدالله صفی‌الدین، نماینده حزب الله سربلند در ایران تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای همه عزاداران شهید سید هاشم صفی‌الدین، آرامش و سکینه درخواست می کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403080302200
  • خبرنگار : 50187

برچسب‌ها