پیش‌بینی وضع هوای مازندران طی یک هفته آینده

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران از روز پنجشنبه ۳ آبان تا چهارشنبه ۹ آبان‌ماه به شرح زیر پیش‌‏بینی می‌‏شود.

 اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان استان در روز پنج‌شنبه ۳ آبان‌ماه، نیمه ابری تا ابری، از اواخر روز بتدریج همراه با بارندگی و در مناطق کوهستانی با بارش برف و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، در روز جمعه وضعیت جوی توام با بارندگی بوده و در مناطق کوهستانی با بارش برف همراه خواهد بود که انتظار می‌رود از اواسط روز جمعه بتدریج با کاهش ابر همراه باشد.

بنابر اعلام هواشناسی مازندران، آسمان استان روز شنبه ۵ آبان، صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و از شب بتدریج ابری با وزش باد نسبتا شدید و از سمت غرب با رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مطابق همین گزارش، در روز یکشنبه ۶ آبان نیز آسمان استان ابری(در ارتفاعات مه‌آلود) همراه با کاهش دما، بارندگی، وزش باد و احتمال رعدوبرق و در مناطق‌ کوهستانی با بارش برف همراه خواهد بود.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، آسمان استان در روز دوشنبه ۷ آبان‌ماه نیمه ابری تا ابری و بتدریج صاف خواهد بود و این وضعیت تا ظهر روز سه‌شنبه ۸ آبان تداوم خواهد داشت اما از بعدازظهر سه‌شنبه، وضعیت جوی همراه با افزایش ابر در ارتفاعات و با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش هواشناسی مازندران وضعیت جوی استان روز چهارشنبه ۹ آبان صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080302169
  • خبرنگار : 50200