مدیر کل جدید محیط زیست استان یزد معرفی شد

مدیر کل جدید محیط زیست استان یزد در مراسمی با حضور «حمید ظهرابی» معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست، «سید مهدی طلایی مقدم» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و دیگر مسئولان استانی معرفی شد.

«حسن اکبری» مدیر کل جدید محیط ریست استان در این مراسم که امروز پنجشنبه ۳ آبان در اداره کل محیط زیست استان برگزار شد، ضمن اشاره به این که مردم یزد توانستند مدیریت پایدار آب را صدها سال دنبال کنند، گفت: مردم یزد همانطور که با تمامی محدودیت‌های طبیعی استان، توانستند به سطحی از رفاه برسند و مشکلات را پشت سر بگذارند، همانطور هم می‌توانند از مشکلات زیست محیطی عبور کرده و آنها را نیز مدیریت کنند.

وی ضمن بیان این که بهترین تیم زنده گیری و جابه‌جایی حیات وحش برای استان یزد بوده است، اظهار کرد: مردم یزد توانایی کمک به محیط زیست در راستای حل مشکلات این حوزه را دارند.

اکبری در پایان ضمن ابراز امیدواری در حل مشکلات زیست محیطی، اظهار کرد: سمن‌ها و همیاران محیط زیست استان یزد نیز قابلیت و توانایی کمک زیادی به اداره حفاظت محیط زیست دارند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات «سیدرضا نورانیان»، مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان یزد، «حسن اکبری» به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080302138
  • خبرنگار : 50592