وصول ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در استان بوشهر

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از وصول ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در استان خبر داد و گفت: این اعتبارات بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای بدون دهیاری و مناطق عشایری استان بوشهر توزیع شده است.

محمدجواد رستمی امروز (سوم آبان ماه) در گفت‌وگو خبرنگاران، با اشاره به وضعیت نامساعد آلایندگی صنایع نفتی در استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به عوارض آلایندگی که وضعیت خاصی در استان بوشهر، بویژه شهرستان‌های جنوبی این استان ایجاد کرده‌اند با همکاری دستگاه‌های مختلف پیگیری تأمین اعتبارات عوارض آلایندگی آغاز شده است.

او از توزیع ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض آلایندگی بین دستگاه‌های مختلف برای اجرا طرح‌ها خبر داد و بیان کرد: توزیع ۲۲۸۰ میلیارد تومان دیگر به‌زودی آغاز می‌شود.

رستمی با بیان اینکه این اعتبارات در عرصه رفع آلایندگی مناطق هزینه و سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت: برای تدوین طرح‌های رفع آلایندگی از محل اعتبارات یادشده، کمیته تخصصی مشترکی تشکیل شده است و اعتبارات براساس این طرح‌ها تخصیص می‌یابد.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از وصول ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض آلایندگی در استان خبر داد و افزود: این اعتبارات از شرکت‌ها و صنایع مرتبط با وزارت نفت تأمین شده است و تا وصول ۲۰ هزار میلیارد تومان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403080302123
  • خبرنگار : 50963