استاندار جدید قم معارفه شد

استاندار جدید قم با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی معارفه شد.

آیین تودیع و معارفه استاندار قم امروز سوم آبان‌ماه در سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم(ع) با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد جمکران، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اساتید دانشگاهی و مدیران اجرایی برگزار شد.

در این مراسم سید محمد آقامیری استاندار سابق قم ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهید مقاومت سید حسن نصرالله و تشکر از حمایت‌های مراجع عظام تقلید، علما و مدیران اجرایی، اظهار کرد: مهم ترین هدف ما بلند کردن دو پرچم خدمت و برنامه‌های فرهنگی بود.

وی با بیان اینکه ایجاد اتحاد و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی استان برای ما بسیار مهم بود، گفت: انجام دیدارهای مردمی، کاهش تورم در قم از رتبه ۲۶ به رتبه یازدهم کشوری و رتبه اول در ساخت نهضت ملی مسکن از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در طول یک‌ سال گذشته است.

آقامیری عنوان کرد: در شرایط امروز کشور، مهم‌ترین موضوع تقویت وفاق در برابر دشمنان قسم خورده ما است و حمایت از دولت چهاردهم قطعا بر ما به عنوان سربازان کشور واجب است که از برنامه‌های دولت حمایت کنیم، چرا که موفقیت دولت، رضایت مردم است.

همچنین اکبر بهنام جو استاندار قم در این مراسم عنوان کرد: کار ما از فردا آغاز خواهد شد و امیدواریم با همکاری‌ها و همراهی‌ها بتوانیم در حوزه‌های گوناگون از جمله بهداشت و درمان، گردشگری، صنعت و فرهنگ گام‌های موثری برداریم.

وی ادامه داد: قم سالانه میزبان حدود ۲۰ میلیون زائر و گردشگر است که باید گردشگری سلامت و مذهبی را در این استان تقویت کنیم. برای مسافران، اقشار فرهیخته و فرهنگی برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

در این آیین از خدمات سید محمد آقامیری تقدیر و اکبر بهنام جو به عنوان استاندار جدید قم معرفی شد.

سخنرانی اسکندر مومنی وزیر کشور، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)‌، حجت الاسلام قاسم روان بخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403080302091
  • خبرنگار : 50455