لزوم زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری صنایع و معادن سمنان در ورزش قهرمانی

استاندار سمنان با اشاره به وجود صنایع و معادن متعدد در استان، بر ضرورت زمینه‌سازی برای حضور بیشتر صنایع و حمایت مالی آنها از ورزش قهرمانی تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۳ آبان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بر لزوم توجه به ورزش و ازدواج جوانان تاکید و اظهار کرد: ورزش و بحث ازدواج، برای جوانان ما با شادابی و نشاط وروحیه و انگیزه همراه است. لذا باید به این مهم به صورت ویژه توجه شود.

وی ادامه داد: ما امروز در استان در بحث ورزش‌های قهرمانی انفرادی موفقیت‌های بسیار ارزنده و شاخص در سطح کشور به دست آورده‌ایم.

استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه فوتسال، بسکتبال، والیبال و ورزش‌های گروهی از این دست نیز اقدامات و موفقیت های بسیار خوبی در استان به دست آمده، اما نیاز است تا از ظرفیت صنعت و بخش خصوصی برای حمایت از این بخش استفاده شود.

هاشمی افزود: در حوزه توسعه ورزش و نشاط در سطح جامعه ویژه نوجوانان و جوانان، ضرورت دارد تا در سطح روستاها و از پتانسیل دهیاری‌ها برای تقویت و توسعه فعالیت های مرتبط با ورزش و راه اندازی خانه ورزش روستایی بهره گیری شود.

وی تاکید کرد: روند معرفی افراد متقاضی تسهیلات ازدواج بررسی و پیگیری شود تا روند دریافت تسهیلات ازدواج در حوزه پرونده های باقی مانده در صف انتظار تسهیل شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: فرهنگ سازی در حوزه قناعت و همچنین آسان سازی روند مراحل ازدواج، از دیگر مواردی است که باید به صورت خاص مد نظر قرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403080302071
  • خبرنگار :