در دومین روز سفر بختیاری به سمنان انجام شد

توزیع ۲۴۰۰ قلم کالا بین مددجویان سمنانی

در آیینی با حضور رئیس کمیته امداد کشور و استاندار سمنان رزمایش توزیع دو هزار و ۴۰۰ قلم کالا بین مددجویان این نهاد حمایتی در سمنان برگزار شد.

در این رزمایش که امروز ۳ آبان با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی ره، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان و در دومین روز از سفر رئیس کمیته امداد به استان برگزار شد، بیش از دو هزار و ۴۰۰ قلم انواع لوازم ضروری بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع شد.

در مجموع از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۴۰۰ قلم لوازم ضروری به ارزش ریالی ۱۸۰ میلیارد ریال از کالاها و تولیدات داخل استان تهیه و توزیع شده است.

همچنین در آیین دیگری تعدادی از واحدهای مسکن مددجویان در استان افتتاح و به صورت نمادین تحویل مددجویان سمنانی شد.

محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایسنا گفت: این واحدهای مسکونی در دومین روز از سفر «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به استان سمنان افتتاح شد.

وی از بهره‌برداری از یک پروژه ۱۶ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان دامغان خبر داد و افزود: برای این پروژه که یک هزار و ۸۰۰متر مربع زیربنا دارد ۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان از کمیته امداد استان به عنوان یک دستگاه موفق در تکمیل پروژه‌های امسال نام برد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ده‌ها پروژه در حال ساخت در شهرستان‌های هشت‌گانه استان در دست اجرا داریم.

ذوالفقاری گفت: روز گذشته نیز تعدادی از واحدهای مسکونی در کالپوش و میامی افتتاح و آماده تحویل به مددجویان شد.

وی افزود: در مجموع ۱۱۴ واحد مسکن مددجویان در جریان سفر دو روزه رئیس کمیته امداد کشور به استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403080302059
  • خبرنگار :