استاندار یزد:

دستاوردهای عرضه‌شده در نمایشگاه صنعت ساختمان بسیار تازگی داشت

استاندار یزد با اشاره به تازگی دستاوردهای عرضه شده در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در این استان، نقش این قبیل نمایشگاه‌ها را هم در تشویق تولیدکنندگان و هم در معرفی و عرضه این توانمندی‌ها بسیار اثرگذار دانست.

«محمدرضا بابایی» در جریان افتتاح و بازدید از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد که شب گذشته در محل نمایشگاههای بین المللی استان یزد آغاز بکار کرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها گام مؤثری در معرفی و شناساندن محصولات تولیدی که روز به‌ روز در حال نو و جدید شدن هستند، است و در واقع در قالب این نمایشگاه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایمان را در سطح کشور و استان در معرض دید عموم مردم قرار می‌دهیم.

وی افزود: البته مخاطبان نمایشگاه‌ها می‌توانند خاص یا عموم مردم را در بربگیرند که در این نمایشگاه سازندگان و پیمانکاران نیز می‌توانند با محصولات جدید این حوزه آشنا شوند و لذا گام بسیار خوب و مؤثری هم در تشویق تولیدکنندگان و هم گامی در جهت شناساندن تولیدات و محصولات برای مصرف کنندگان این حوزه است.

بابایی با اشاره برگزاری ۲۳ نمایشگاه از ابتدای سال تاکنون و برپایی ۱۷ نمایشگاه دیگر تا پایان سال در استان، از حمایت مجموعه استان از برگزاری این قبیل رویدادها خبر داد.

استاندار در بخشی از سخنانش خاطرنشان کرد: اگر نمایشگاه قبلی صنعت ساختمان در استان را با نمایشگاه کنونی مقایسه کنیم قطعاً شاهد تغییرات و تحولات بسیار شگرفی در این حوزه خواهیم بود و از این که تولیدکنندگان و مردم از این نمایشگاه‌ها استقبال می‌کنند، بسیار خرسندیم و برای ما نیز بسیار تازگی داشت.

وی در خصوص تاثیر این قبیل نمایشگاه‌ها در صنعت ساختمان به خصوص طرحهای عظیمی مانند نهضت ملی مسکن را بسیار مثبت خواند و افزود: این موضوع قطعاً با توجه به سیاست دولت در تأمین مسکن یا حداقل ورود به حل مشکل مسکن جوانان و مردم بسیار موثر خواهد بود.

بابایی با اشاره به ساخت قریب به ۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان یزد، اظهار کرد: امیدواریم پیمانکاران در قالب این نمایشگاهها با آخرین دستاوردها و وضعیت صنعت مسکن آشنا شوند و شاهد ساخت و سازهای باکیفیتی در سطح استان باشیم.

به گزارش ایسنا، بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که با حضور گروه‌های کالایی مـواد و مصالح، تاسیسات برقی و مکانیکی، آسـانسور، درب و پنجره، شـیشه، تجهیزات جانبی در حال برگزاریست،  تا پنجم آبان ماه، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام 
 

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080301949
  • خبرنگار : 50214