امام جمعه قم:

کار در جبهه حق و اسلام باید جهادی باشد

امام جمعه قم گفت: کار در جبهه حق و اسلام باید جهادی باشد و این جهاد و تلاش باید در راه خداوند متعال باشد؛ کسی که در راه خداوند قدم بردارد مورد توجه امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب است.

آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در آیین تودیع و معارفه استاندار قم که امروز سوم آبان‌ماه در سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در آیه ۶۹ سوره عنکبوت آمده: «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ؛ و کسانی که در راه ما جهاد کنند ما آنها را به راه‌های خود هدایت می‌کنیم و به‌درستی که خدا همراه نیکوکاران است»، اظهار کرد: منظور آیه این است کسانی که برای ما(خدا) خدمت می‌کنند ما راه را به آن‌ها نشان می‌دهیم؛ کار در جبهه حق و اسلام باید جهادی باشد و این جهاد و تلاش باید در راه خداوند متعال باشد؛ کسی که در راه خداوند قدم بردارد مورد توجه امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه تلاش در شهر قم باید در شأن مراجع عظام و حوزه علمیه باشد، بیان کرد: قم حرم اهل بیت(ع)، عش آل محمد(ص) و حرم حضرت معصومه(س) است و خدمت در این استان با این سه ویژگی، وظایف سنگینی برای مسئولین این استان ایجاد می‌کند.

امام جمعه قم تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دولت‌هایی که مشغول خدمت بودند نسبت به قم عنایت خاصی داشتند و در همه دولت‌ها با سلایق مختلف، مسئولین شایسته‌ و جهادی برای این استان انتخاب کردند. امیدواریم با حضور استاندار جدید شاهد اقدامات مطلوب و بابرکتی برای شهر قم باشیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403080301942
  • خبرنگار : 50455