انصارالله: خون پاک سید صفی‌الدین جانفشانی و اراده مجاهدان را بیشتر خواهد کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که خون پاک سید صفی‌الدین اراده و جانفشانی مجاهدان برای حرکت در مسیر شهدا را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: با اندوه بسیار خبر شهادت مجاهد بزرگ علامه سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله و دوستانش را دریافت کردیم. ما دریافت مدال شهادت در راه قدس را به این رهبر بزرگ تبریک می‌گوییم.

وی افزود: ما به خانواده بزرگوار شهید و به حزب الله و مجاهدانش و مردم لبنان و تمام امت اسلامی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم.

المشاط تاکید کرد: شهادت این مجاهد بزرگ به معنای پایان نبرد نیست، بلکه خون پاک او اصرار، اراده، جانفشانی و ثابت قدمی مجاهدان برای ادامه مسیر شهیدان را بیشتر می‌کند.

وی افزود: ما بر ایستادگی کامل یمن در کنار مردم لبنان در نبرد دفاع از خود و پشتیبانی غزه تاکید می‌کنیم. ما یقین داریم که پیروزی به اذن خداوند از آنِ مجاهدان در محور مقاومت و جهاد خواهد بود و آنچه که انتظار رژیم دشمن و حامیانش را می‌کشد، جز شکست سخت نخواهد بود.

در همین حال، محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: ما با اندوه بسیار خبر شهادت مجاهد بزرگ در حزب الله را دریافت کردیم. ما به فرماندهان و اعضای حزب الله به خاطر شهادت این مجاهد بزرگ صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403080201845
  • خبرنگار : 71457