مدیر عامل باشگاه سپاهان:

با برنامه ۳ تا ۵ ساله در حوزه قهرمانی گام برمی‌داریم

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: ورزش قهرمانی باشگاه در حال طی کردن مسیر خودش است و تصمیمات این حوزه بر اساس یک برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت ۳ و ۵ ساله اتخاذ شده است.

به گزارش ایسنا، احمد یوسف‌زاده، شامگاه امروز (چهارشنبه، ۲آبان) در حاشیه آیین رونمایی از کادر تیم‌های ورزش قهرمانی به مناسبت روز سپاهان، اظهار کرد: در حوزه باشگاه سپاهان دو تقسیم‌بندی تیم فوتبال و ورزش قهرمانی داریم که مطابق چارت‌های باشگاهی سایر کشورهای دنیا است. امروز روز معرفی تیم‌های ورزشی قهرمانی است.در این جلسه نکاتی بود که خدمت مربیان و کادر گرامی بیام شد تا نسل آینده به بهترین نحو پرورش یافته و در این مسیر هم‌ذهن شویم. پس از آن جلسات مختلفی برای بررسی برنامه‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: روز سپاهان روز ارزشمندی است، زمان‌مان کم بود، ولی در شرایط بعدی اتفاقات بسیار خوبی درباره اصفهان و سپاهان را شاهد خواهیم بود.

شاخص نشاط ملی در ورزش همگانی و ملی تعریف می‌شود، اما در مسیر ورزش همگانی کمی دور شده که با طلب همکاری از سایر نهادهای استان می‌توان بیش از پیش آن را ارتقا دهیم. لازم است ابتدا برنامه‌ریزی داشته و پس از آن گام به گام پیش برویم. همه استان در آن کمک کنند.

مدیر عامل سپاهان در ادامه با اشاره به سیاست‌گذاری باشگاه در حوزه ورزش قهرمانی گفت: ورزش قهرمانی باشگاه در حال طی کردن مسیر خودش است و تصمیمات این حوزه بر اساس یک برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت ۳ و ۵ ساله اتخاذ شده است؛ ما حدود دو سال قبل برنامه‌ریزی کردیم که هندبال استان اصفهان را به روزهایی برگردانیم که بیش از ۹۰ درصد بازیکنان بومی بودند. 

یوسف‌زاده تصریح کرد: تیمی که دو سال قبل قهرمان شد، فقط یک بازیکن بومی داشت درحالی که شش یا هفت سال بیش از ۷ بازیکن اصفهانی در تیم داشتیم؛ از طرفی باید قهرمانی‌ها را هم حفظ می‌کردیم و در همین راستا و بر اساس برنامه‌ریزی که داشتیم، بازیکنان بومی را شناسایی و جمع‌آوری کردیم و فصل قبل همان طور که انتظار داشتیم تیم نتایج خوبی نگرفت و از جمع مدعیان جدا شد اما امسال شرایط بهتری پیدا کرده است. 

او یادآور شد: در حوزه ورزش بانوان نیز ما با برنامه پیش می‌رویم و اگر نوساناتی وجود دارد، در حوزه اجراست و استراتژی هیئت مدیره تدوین شده است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل موظف است استراتژی هیئت مدیره را اجرا کند، گفت: استراتژی باشگاه این است که ورزش قهرمانی در سطح بسیار عالی حرکت کند و ما در رشته‌هایی فعالیت کنیم که پتانسیل آن در استان وجود دارد و همچنین از موازی‌کاری پرهیز کنیم به طور مثال اگر ذوب‌آهن یا گیتی‌پسند در رشته‌ای فعالیت دارد، ما دیکر به آن رشته ورود نخواهیم کرد چون رقابت بین دو باشگاه علاوه بر افزایش قیمت بازیکنان هر دو باشگاه را تضعیف می‌کند.

مهدی سلیمی، معاونت فنی ورزشی سپاهان نیز خاطر نشان کرد: بزرگترین باشگاه فرهنگی ورزشی خاورمیانه هستیم که هیچ باشگاهی جای نزدیک به ما نیست. فعالیت باشگاه همیشه در ۳ بخش آقایان با ۲۸ تیم، بانوان۲۰ تیم و بخش مجزا آکادمی فوتبال است.

وی تصریح کرد: همه ما محکوم به بهترین بودن هستیم که مستلزم تلاش است. نقش تک تک اعضا در پیشبرد اهداف، کلیدی است. سال قبل موفقیت‌ها و شکست‌هایی داشتیم که همگی تجربه‌هایی برای موفقیت‌های آتی است. ما موظفیم اخلاق‌مدار بوده و اصول اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم که در آن همیشه سرآمد بوده‌ایم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403080201789
  • خبرنگار : 50348