حضور مربیان خارجی در تیم‌های ملی کبدی ممنوع شد

رئیس فدراسیون کبدی در حاشیه مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر گفت: به هیچ عنوان دیگر از وجود مربیان خارجی در تیم‌های ملی استفاده نخواهیم کرد و تنها به مربیان داخلی بسنده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، عباس اورسجی در مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر کشور درباره برنامه های پیش بینی شده در رشته کبدی گفت: از هفته آینده اولین دوره اردوهای تیم های ملی نوجوانان در بخش دختران و پسران در تهران آغاز خواهیم کرد و بلافاصله اردوی تیم ملی بانوان را خواهیم داشت، البته تورنمنت برون مرزی نداریم اما به جهت این که بازیکنان آمادگی خود را از دست ندهند برنامه ریزی خوبی را برای بازی های آسیایی ناگویای ژاپن پیش بینی کرده‌ایم تا با آمادگی خوبی عازم بازی‌ها شوند.

وی افزود: چند کشور برای میزبانی در حال رایزنی هستند که خود من به عراق پیشنهاد دادم که اولین دوره میزبانی قهرمانی آسیا در بخش دختران را در رده سنی نوجوانان بگیرند و ما نیز مشارکت لازم را برای برگزاری این میزبانی خواهیم داشت. همچنین تایلند ظرف یکی دو هفته آینده مشخص می شود که میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در بخش بزرگسالان باشد.

اورسجی ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم که اردیبهشت سال آینده برای نخستین بار میزبان برگزاری جام باشگاه آسیا باشیم.

رئیس فدراسیون کبدی درباره حضور مربی خارجی در کادر فنی کبدی گفت: به هیچ عنوان از مربیان خارجی استفاده نمی کنم و معتقدم که هم در بخش زنان و هم مردان از مربیان داخلی بهره بگیریم.

وی در پایان درباره برنامه های کبدی افزود: به جز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر در دو بخش زنان و مردان، به دنبال برگزاری لیگ هشت تیم برتر جوانان نیز هستیم تا پشتوانه های خوبی را برای تیم ملی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080201787
  • خبرنگار : 90047