اسبقیان: با حدادی درباره اعتراض پیشکسوتان دوومیدانی صحبتی نداشتم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: با حدادی درباره اعتراض پیشکسوتان دوومیدانی صحبتی نداشتم اما ظاهرا این اعتراض در خصوص ورزشگاه آفتاب انقلاب بوده که به عنوان کمپ تیم‌های ملی دوومیدانی در نظر گرفته شود.

محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از باشگاه های برتر کشور اظهار کرد: به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم تجلیل از باشگاه برتر کشور با حضور وزیر ورزش برگزار شد. هدف از برگزاری این مراسم توجه ویژه به امر باشگاه‌داری است که در راستای توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای نقش آفرینی می‌کند. معتقد هستیم که باشگاه ها موتور محرک و ستون های ورزش کشور هستند. برای اولین بار بود که دفتر باشگاه های وزارت ورزش این برنامه را اجرا کرد. در این برنامه شاید نواقصی هم باشد اما مطمئن هستیم که هدف از برگزاری چنین مراسم هایی ایجاد انگیزه برای مدیران باشگاه‌هاست.

اسبقیان همچنین درباره اعتراض پیشکسوتان دوومیدانی به عملکرد احسان حدادی، خاطرنشان کرد: به من اعتراضی در این خصوص نرسیده و ظاهرا در خصوص ورزشگاه آفتاب انقلاب بوده است. با حدادی در این زمینه صحبتی نداشتم اما پیشکسوتان معتقد هستند که آفتاب انقلاب به عنوان کمپ تیم های ملی برای اردوهای تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شود تا ورزشکاران با نظم و ترتیب خاصی ورزش حرفه ای خود را دنبال کنند.

معاون وزیر در پایان درباره علت اعزام نشدن تیم ملی صحرانوردی به قهرمانی آسیا در چین گفت: باید با حدادی در این زمینه صحبت کنم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080201784
  • خبرنگار : 90047