شهر صدرا صاحب میدان میوه و تره‌بار می‌شود

در نشست مشترک هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا با شورای اسلامی این شهر مکانی برای میدان میوه‌ و تره‌بار این شهر مشخص شد.

در این نشست که امروز، ۲ آبان‌ماه در صدرا برگزار شد، اولویت‌های عمرانی و زیرساختی این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

در این جلسه موضوع جانمایی جدید برای ایجاد آرامستان صدرا مورد بررسی قرار گرفت که تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته شد.

هم‌چنین موضوع احداث میدان میوه و تره بار مطرح شد و زمینی به مساحت ۷٫۶ هکتار در فاز دو و در منطقه دوکوهک که همگی در حریم شهر صدرا قرار دارند، برای احداث میدان میوه و تره بار در نظر گرفته شد.

در ادامه جلسه، اعضا با تعریض بلوار وحدت‌بتن از میدان قدس تا مجتمع مسکونی وحدت بتن نیز موافقت قرار کردند و در خصوص تعریض ابتدای بلوار کتاب و جابه‌جایی تاسیسات مقرر شد که این کار با مشارکت شهرداری صدرا، شرکت عمران شهر جدید صدرا و با همکاری شرکت گاز انجام گیرد.

در بخش دیگری از جلسه مقرر شد با هدف جلوگیری از بروز تنش آبی در سال آینده احداث مخزن ۲۰ هزار لیتری آب شرب تا پایان سال جاری، شرکت عمران شهر جدید صدرا مساعدت لازم را داشته باشد.

در پایان جلسه نیز در خصوص تسریع در روند ساخت کتابخانه عمومی شهر صدرا و بررسی‌ راهکارهای ساماندهی ارتفاعات این شهر مذاکراتی صورت گرفت و مصوبه آن به جلسات بعد موکول شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080201778
  • خبرنگار :