مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

دانش در موضوعات مختلف باید عمیق و جامع باشد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت توجه به موضوعات مختلف تأکید کرد و گفت: دانش در موضوعات مختلف باید عمیق و جامع باشد.

فرشید قاسمی امروز دوم آبان ماه در آیین تقدیر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان فارسی مدال‌آور در مسابقات ورزشی قهرمانی کشور و همچنین تقدیر از ادارات برتر در حوزه تربیت بدنی و سلامت که در تالار معلم شیراز برگزار شد، بیان کرد: مربیان حوزه تربیت بدنی و سلامت، همواره مروج ورزش و سلامت در مدارس هستند.

وی تصریح کرد: مطلبی که انسان می‌خواند و نمی‌تواند به سوالات پیرامون آن پاسخ دهد ارزشمند نیست، دانش باید در موضوعات مختلف عمیق و جامع باشد.

قاسمی در خصوص عملکرد، ۳ نظریه مطرح کرد و گفت: اول نظر شخص در مورد عملکرد خودش، دوم بازخورد صحیح، شفاف و جزیی در مورد عملکرد و سومین عامل موثر بر عملکرد، میزان ارتباط ناظرین عملکرد با صاحب یک عمل است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم بیان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان فارس در رقابت‌های ورزشی کشور، در ۲۰ رشته ورزشی دارای رتبه‌های برتر شدند.

سید کاظم حسینی تصریح کرد: سال گذشته ۲۵۷ دانش‌آموز ورزشکار در قالب ۲۴ تیم و ۸۳ معلم ورزشکار در قالب ۸ تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی، استان فارس حائز ۶ رتبه اول، ۱۱ رتبه دوم و ۷ رتبه سوم شد و در بخش فرهنگیان نیز تیم‌های ورزشی معلمان فارس حائز ۳ رتبه اول، ۳ رتبه دوم و ۲ رتبه سوم شدند.

حسینی اظهار کرد: برخی از این رشته‌ها شامل کُشتی، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دوومیدانی و هندبال است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ۲۷ اداره آموزش و پرورش برتر استان که در حوزه تربیت بدنی و سلامت و همچنین مروج فرهنگ ورزش پهلوانی برتر شدند تقدیر شد و از ۳۴۰ دانش‌آموز و فرهنگی ورزشکار استان فارسی که مقام آور مسابقات کشوری بودند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080201766
  • خبرنگار : 50976