نماینده ولی فقیه در مازندران:

جامعة المصطفی باید پیام اصلی انقلاب را به گوش جهانیان برساند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جامعة‌المصطفی باید پیام اصلی انقلاب را به گوش جهانیان برساند، گفت: شبه قاره هند با ما پیوند فرهنگی دیرینه دارد، این فرصت‌ها را باید دید و کشف کرد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه ۲ آبان در دیدار مسئولان حوزه ریاست و صیانت جامعة‌المصطفی کشور و همچنین مسئول جدید نمایندگی جامعة‌المصطفی در هندوستان، با اشاره به کارنامه درخشان دانشگاه جامعه المصطفی با عمر کوتاه و بضاعت کم، اظهار کرد: این دانشگاه در ترویج علم و تربیت عالم، در ترویج و معرفی انقلاب اسلامی، مساعد کردن دیدگاه مذاهب مختلف نسبت به مذهب اهل بیت (ع) و صدور زبان فارسی که زبان دوم اسلام است کارنامه خوبی دارد.

وی افزود: ما در کنار بودجه وهابیت و کلیساها که میلیون‌ها آدم را با میلیاردها دلار پول تربیت می‌کنند ما در مقابل آن‌ها صفریم اما خدا به ما برکت می‌دهد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما هم خودش کوثر است هم کوثرهای بسیاری را در دل خودش به‌وجود آورده است، خاطرنشان کرد: ما به‌وسیله همین جامعه‌المصطفی و نهادهای دیگر به این نتیجه رسیدیم که چقدر فرصت‌ها در برون‌مرزها ناشناخته هستند، این انقلاب و خیزش در مقابل استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از بهترین سرزمین‌ها که در درون خودش فراوان‌ترین فرصت‌ها را دارد شبه قاره هند است که پیوند فرهنگی دیرینه هم با ما دارد، خاطرنشان کرد: زبان فارسی در هند رواج و شیعه خیلی دارد اما این فرصت‌ها را باید دید و کشف کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن گلایه از چندصدایی، تاکید کرد: صدای واقعی انقلاب باشید، اگر بتوانیم حرف واقعی خودمان را به دنیا برسانیم جذب می‌شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما پول نداریم در دنیا خرج کنیم اما سِر انقلاب با سِر و ضمیر انسان‌ها یکدیگر را پیدا کردند، یادآور شد: آنقدر عاشق داریم که اگر بتوانیم آنها را تقویت کنیم خوب است، شما باید نماینده و مبلغ نظام باشید، پیام انقلاب را به گوش مردم برسانید.

آیت الله محمدی لائینی افزود: وظیفه همه ما تقویت مجموعه‌های حوزوی به‌ویژه جامعة المصطفی است، تا حدودی در حال تقویت هستید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080201749
  • خبرنگار :