استاندار خوزستان معارفه شد

سید محمدرضا موالی‌زاده در مراسمی با حضور وزیر کشور به‌عنوان استاندار خوزستان معارفه شد.

در مراسمی که بعد از ظهر امروز (۲ آبان‌ماه) با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور و مسئولان استانی در اهواز برگزار شد، سید محمدرضا موالی‌زاده به عنوان استاندار خوزستان معارفه و از تلاش‌های علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار پیشین خوزستان تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، حسینی‌محراب ۸ دی ماه ۱۴۰۱ به عنوان استاندار جدید استان خوزستان معارفه شد. وی به مدت یک سال و ۹ ماه، سکانداری استانداری خوزستان را برعهده داشت.

موالی‌زاده استاندار جدید خوزستان، متولد ۱۳۳۹ و اهل خرمشهر است؛ او در سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ معاون امور مجلس، حقوقی و بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. موالی زاده همچنین در ادوار چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی به‌ عنوان نماینده اهواز در مجلس حضور داشت.

او همچنین در سال ۱۳۷۹ و پس از ۷ سال قطع روابط دیپلماتیک ایران و الجزایر به پیشنهاد سید کمال خرازی وزیر امور خارجه وقت و تصویب سید محمد خاتمی رییس جمهور وقت، به سمت سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر منصوب شد.

آیت‌الله حیدری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل، مسئولان نظامی و انتظامی، سران عشایر، نماینده ولی فقیه در استان، روسای دانشگاه‌ها و ریی کل دادگستری خوزستان و دادستان اهواز نیز در این مراسم حضور داشتند. 

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080201734
  • خبرنگار : 50225