نماینده ولی فقیه در خوزستان:

باید بدون دخالت به استاندار خوزستان کمک شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آغاز کار استاندار جدید گفت: موفقیت دولتمردان، موفقیت نظام و امیدبخش مردم است، بنابراین باید توجه شود استاندار به تنهایی نمی‌تواند کار کند و باید بدون دخالت، به او کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در آیین معارفه و تکریم استاندار خوزستان که امروز (۲ آبان ماه) برگزار شد، با گرامیداشت یاد ۲۴ هزار شهید و شهدای مقاومت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خالصانه در نظام اسلامی، سربازی و خدمت کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آقای موالی‌زاده را همه به خوش‌نامی می شناسند، افزود: آقای حسینی‌محراب شب و روز نمی‌شناسد و یکی از نکات مثبت وی مشورت و به کار بستن این مشورت‌ها است. برای آقای موالی‌زاده نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: قطعا فردی انتخاب شده است که سابقه انقلابی دارد و متدین است و علم پرچم را در دست دارد. همه ما تکلیف داریم به دولت خدمتگزار کمک کنیم و بر خود واجب می‌دانیم دولتمردان خود را برای موفقیت کمک کنیم.

موسوی‌فرد عنوان کرد: موفقیت دولتمردان، موفقیت نظام و امیدبخش مردم است بنابراین باید توجه شود استاندار به تنهایی نمی‌تواند کار کند و باید بدون دخالت، به او کمک کنیم. در انتصاب مدیران تنها باید چند نفر را معرفی کنیم و نباید دخالت کنیم و بگوییم حتما باید این فرد انتخاب شود زیرا خلاف نظر حضرت آقا است.

وی افزود: در صحنه اجرا هم باید همه کمک کنیم تا استاندار موفق شود و منجر به موفقیت دولت شود که موفقیت دولت موفقیت نظام است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080201680
  • خبرنگار : 50225