کارخانه: پیاتزا قابلیت بالایی دارد/ نتایج بد والیبال را فراموش کنیم

مشاور فنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: پیاتزا از کشوری صاحب والیبال آمده است و می‌تواند به والیبال ما کمک کند.

به گزارش ایسنا، ‌ پنج هفته از لیگ برتر والیبال گذشته و ۱۳ تیم حاضر در این لیگ به رقابت با هم می‌پردازند.

مصطفی کارخانه در مورد سطح لیگ برتر در پنج هفته گذشته به ایسنا گفت:  لیگ سال به سال باکیفیت‌تر و بهتر می‌شود. البته تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند و در هفته چهارم، پنجم کیفیت لازم به دست نیامده است اما رقابت‌های امسال نشان می‌دهد که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد چون والیبال، ‌مربیان و جوانان رشد کرده‌اند و تیم‌ها با آگاهی والیبال بازی می‌کنند که این نوید روزهای خوب برای والیبال ما را دارد. تیم‌ها در لیگ امسال نزدیک به هم هستند و رقابت نزدیکی دارند.

مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در جریان این انتخاب بودم و انتخاب درستی است. او در گذشته هم با چند بازیکن ما کار کرده و با روحیات بازیکنان ما آشنایی دارد. از کشور صاحب والیبال آمده است و توانایی و قابلیت بالایی دارد. مربیان ایتالیایی باهوش و کاربلد هستند. پیاتزا می‌تواند به والیبال ما کمک و تفکری حرفه‌ای را بر والیبال ما حاکم کند.

او با بیان اینکه باید اتحاد و همبستگی داشته باشیم، تاکید کرد: والیبال ما در یکی، دو سالی گذشته خوب نتیجه نگرفته که باید فراموش کنیم و از حالا به بعد باید از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

دبیر کمیته فنی ادامه داد: با آمدن آقای تقوی خون و روح تازه‌ای به والیبال ما تزریق شده است. همه باید کمک کنیم سوء تفاهم‌ها کنار برود. متحد باشیم و به جای کینه، خشم و بدبینی، مهر و محبت بیاوریم. صحبتم با اهالی والیبال است. هر چه متحدتر باشیم و سفره والیبال برقرار باشد همه ما منتفع می‌شویم اما اگر همه سرجنگ داشته باشیم، ضرر می‌کنیم و والیبال تضعیف می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۰۶:۳۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403080201667
  • خبرنگار : 71613