۷۰۰ لیتر فرآورده‌های لبنیاتی فاسد و غیر بهداشتی در بندرعباس کشف شد

رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، از کشف ۷۰۰ لیتر فرآورده‌های لبنیاتی فاسد و غیر بهداشتی در بندرعباس خبر داد.

سرهنگ مهدی بشارتی رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان امروز چهارشنبه دوم آبان ماه، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه در یک واحد فروش محصولات لبنی سنتی در بندرعباس، فرآورده‌های لبنیاتی تاریخ گذشته و فاسد نگهداری می‌شود، موضوع در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات استان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران این یگان ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی روز گذشته با ایجاد تیمی مجرب و با حضور نماینده تعزیرات حکومتی و کارشناس دامپزشکی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این واحد صنفی ۷۰۰ لیتر شیرخام غیر قابل مصرف و غیربهداشتی را کشف کردند.

این مسئول انتظامی در ادامه افزود: شیرهای فاسد کشف شده به دستور مقام قضائی معدوم و فروشنده با تشکیل پرونده قضائی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ بشارتی در پایان، ضمن هشدار به برخورد قانونی با متخلفینی که سلامتی شهروندان را به خطر می‌اندازند، از شهروندان درخواست نمود هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403080201659
  • خبرنگار : 50987