همایش «حزب‌الله زنده است» در قم برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در آستانه چهلمین روز شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان ، همایش حزب الله زنده است در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نشست خبری که امروز ۲ آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: روزانه ده‌ها و صدها انسان بی‌گناه، اعم از کودکان، جوانان و سالمندان، به خاک و خون کشیده می‌شوند و از جامعه جهانی صدایی برنمی‌آید، نه تنها صدایی برنمی‌آید، بلکه آن‌ها را نیز تشویق می‌کنند، گویی ما شاهد مسخ حکومت‌ها هستیم.

روستاآزاد بیان کرد: از سنت‌های الهی است که همواره رشدها و نصرت الهی در بستر سختی‌ها شکل می‌گیرد؛ اینکه با این همه کمک آمریکا و کشورهای دیگر، حزب‌الله موشک شلیک می‌کند، همه را متعجب می‌کند و این‌ها از لطف الهی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم که از مردم به خاطر کمک‌های متنوع و پرشمار که به جبهه مقاومت انجام می‌دهند، تشکر کنیم؛ ما شاهد صف بانوانی هستیم که طلای خود را برای کمک به جبهه مقاومت با عشق اهدا می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم پرداختن به جایگاه شهدا و ارزشمندی آن‌ها و روح‌بخشی که در توجه به شهدا وجود دارد، پیام شهید این است که نه بترسید و نه نسبت به گذشته محزون باشید؛ یادکرد شهید، روح انسان را جلا می‌دهد.

روستاآزاد اعلام کرد: مجموعه تبلیغات تصمیم گرفته‌اند همایشی تحت عنوان «حزب‌الله زنده است» در هفته آتی برگزار کنند. این همایش با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام و المسلمین واعظی رئیس تبلیغات اسلامی و یکی از اساتید دانشگاه لبنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی خانواده شهیدان زاهدی و نیلفروشان و نکوداشت آنان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

روستاآزاد گفت: در کنار این همایش، نمایشگاه غزه که چندی پیش معاونت فضای مجازی و رسانه برگزار کرده بود، نیز برگزار خواهد شد، همچنین برگزاری کارگاه خطاطی برای شهدا و رونمایی از کتاب «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن و براساس دیدگاه مقام معظم رهبری» از دیگر بخش‌های این همایش است.

وی ادامه داد: رونمایی از بورس تحصیلی در دانشگاه باقرالعلوم در دوره‌های ارشد و دکتری را خواهیم داشت؛ دانشگاه اعلام آمادگی می‌کند که اگر شهروندان لبنانی نتوانستند در کشور خود ادامه تحصیل دهند، طبق شرایطی می‌توانند در این دانشگاه تحصیل کنند.

روستاآزاد در پایان اظهار کرد: همایش «حزب‌الله زنده است» روز دوشنبه ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن همایش‌های غدیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403080201578
  • خبرنگار : 50989