لزوم استفاده از زنجیرچرخ برای تردد در گردنه‌های آذربایجان شرقی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی بر لزوم بستن زنجیر چرخ خودرو هنگام مسافرت در جاده‌ها در روزهای برفی استان تاکید کرد و افزود: تمامی راه های اصلی و فرعی استان با وجود بارش برف باز بوده و تردد جریان دارد و خودروها برای تردد در گردنه‌ها باید به زنجیر چرخ مجهز باشند.

غلامرضا رسول زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از برف روبی، نمک و شن پاشی یک هزار کیلومتر از راه‌های آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این برف روبی ها در آزادراه های تبریز - زنجان و مراغه - هشترود و راه های ارتباطی شهرستان های اهر، کلیبر، هوراند، چاراویماق، مرند، هشترود، سراب و گردنه های گویجه بل، شیبلی و سامبران انجام شده است.

وی به آمادگی کامل راهداری برای خدمت رسانی به مردم تاکیدکرد و گفت: بارش برف در مسیر آزاد راه تبریز - زنجان ، مراغه _ هشترود و تبریز - اهر ادامه دارد و همچنین به حد کافی نمک و ماسه برای انجام عملیات برفی روبی و ماسه و نمک پاشی در ۷۳ راهدارخانه استان انبار شده است.

رسول‌زاده ادامه داد: ۴۵۰ دستگاه برف روب در راهدارخانه‌های استان استقرار یافته تا در مواقع ضروری و بارش برف در عملیات برف روبی مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080201557
  • خبرنگار : 50627