کرمانی‌مقدم: اورونوف خودش یک تیم است/ ژوآئو بازیکن توانایی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت که معمولا تیم‌های دیگر جلوی پرسپولیس کار سختی دارند اما در حال حاضر این کار پرسپولیس است که سخت‌تر شده است.

مرتضی کرمانی‌مقدم درگفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ نخبگان اظهار کرد: پرسپولیس در بازی مقابل پاختاکور که مساوی کرد، به دلیل زمین ناهموار شهر قدس عملکرد خوبی نداشت. پرسپولیس در دو بازی‌ای که شکست خورد اما مستحق باخت نبود و بدشانسی‌های فوتبالی سراغش آمد. تیم‌های دیگر جلوی پرسپولیس کارشان سخت است ولی در حال حاضر کار پرسپولیس سخت‌تر شده است. 

کرمانی مقدم در مورد عمکلرد ژوآئو گفت: او در باشگاه‌های خوبی کار کرده است. فکر می‌کنم همین که موقعیت برای خودش خلق می‌کند نشان می‌دهد که بازیکن خوبی است. در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید و موقعیت‌های زیادی از دست می‌رود. او بازیکن توانایی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. 

بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین در مورد عملکرد فرجی، علیپور و صحرایی در سمت راست ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: مشکل پرسپولیس در حال حاضر سمت راستش است. فرجی در دفاع خوب است ولی در خط حمله کارایی خوبی ندارد و در حال حاضر سمت راست پرسپولیس دردسرساز شده است. اگر گل اول را می‌زدیم قطعا این بازی با نتیجه پرگل به پایان می‌رسید.

او در مورد نبود اورونوف در بازی با السد و اینکه آیا نبود او در ترکیب پرسپولیس احساس شد یا خیر؟ گفت: اورونوف خودش یک تیم است و وقتی که حضور دارد، مدافعان حریف از او می‌ترسند. آسیب دیدگی‌ها در پرسپولیس تیم را اذیت می‌کند. نبود اورونوف در بازی تاثیرگذار بود. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403080201517
  • خبرنگار : 30196