معاون استاندار ایلام:

رخدادهای روز باید برای دانش‌آموزان و معلمان تبیین شود

مراسم تجلیل از انجمن اولیا و مربیان برتر کشوری با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از انجمن‌های برتر کشوری در ایلام برگزار شد.

«محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام امروز چهارشنبه ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۳، در این مراسم اظهار کرد: نقش انجمن اولیا و مربیان در مدرسه به‌عنوان بخشی که شخصیت دانش‌آموز در آنجا شکل می‌گیرد، بسیار برجسته و تاثیرگذار است.

این مسئول با بیان اینکه هر چه در حوزه تعلیم و تربیت کار شود اثر آن در آینده پدیدار می‌شود، تصریح کرد: توجه به ارزش‌ها و معنویت باید در کنار آموزش دانش‌آموزان قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بر انتقال مبانی دینی و ارزشی از جانب معلم به دانش‌آموز تأکید کرد و گفت: در حوزه تبیین رخدادها برای دانش‌آموزان و معلمان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

«علی درویشی» مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز ضمن تقدیر از حضور انجمن اولیا و مربیان برتر، بر حضور پدر و مادر و نقش اثرگزار آن‌ها در مدارس تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر به‌دنبال ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی در جامعه هستیم باید با فرهنگ‌سازی در پی ارتباط سازنده میان اولیا و مربیان باشیم اضافه کرد: کشورهایی که در حوزه علمی پیشرفت کرده‌اند، حلقه ارتباطی میان اولیا و دانش‌آموزان را تقویت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بر همکاری، هماهنگی و همدلی میان اولیا و مربیان در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و تقویت اعتماد به نفس دانش‌آموزان را در زمینه کسب موفقیت  حایز اهمیت دانست .

درویشی بر دستیابی به قله‌های علمی به‌خصوص زمینه هوش مصنوعی تأکید کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403080201453
  • خبرنگار : 50469