رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تراکتور، کمباین و خدمات وابسته استان:

آموزش نقش بسیار مهمی در ارتقای دانش و توانمندی‌های صنعت قطعه‌سازی دارد 

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تراکتور، کمباین و خدمات وابسته استان آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش نقش بسیار مهمی در ارتقای دانش و توانمندی‌های صنعت قطعه‌سازی دارد.

محمود قلیزاده در مراسم افتتاح دوره های آموزشی که با حضور مدیران شرکت‌های عضو برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و نقش آن در ارتقای دانش و همگام شدن با آخرین یافته‌های علمی به ویژه در بخش صنعت گفت: رویکرد هیات مدیره جدید انجمن تاکید بر آموزش اعضای انجمن و توسعه توانمندی‌های اعضا با هدف رشد و شکوفایی روزافزون این صنعت است. 

وی با تاکید بر اجرای برنامه های تدوین شده در راستای دستیابی به چشم انداز توسعه اظهار کرد: بدون تردید برگزاری دوره‌های آموزشی ابتکار عمل ویژه‌ای به منظور حرکت در مسیر توسعه است برای همین این بخش از برنامه‌ها از عمده فعالیت‌های انجمن خواهد بود. 

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تراکتور، کمباین و خدمات وابسته استان آذربایجان شرقی افزود: در حال حاضر حدود ۸۰ شرکت قطعه‌ساز در صنعت تراکتور در این انجمن عضو هستند که در صورت عضویت تمام قطعه سازان صنعت تراکتور در این انجمن، این آمار به ۱۷۰ شرکت خواهد رسید. 

به گزارش ایسنا، این دوره آموزشی که با حضور مدیران شرکت‌های عضو و تدریس دکتر محمد شهباز با عنوان »«تعلق و دل بستگی سازمانی» اجرا شد به صورت ماهانه با موضوعات مختلف برای زنجیره تامین تراکتور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080201446
  • خبرنگار :

برچسب‌ها