هشدار هواشناسی کرمان برای احتمال جاری شدن رواناب و خسارت طوفان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی امروز و فردا بر شدت ناپایداری‌های جوی به صورت بارش باران و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نیمه شمالی و غرب استان افزوده شده بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و ایجاد خسارت در اثر وزش باد شدید در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

امین دریافر امروز دوم آبان ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با بارش باران است. ضمن اینکه بارندگی را در مناطق شمالی و شمال غرب استان داریم.

وی با اشاره به وزش باد شدید و گرد و خاک در سطح استان کرمان، افزود: بارندگی تا بعد از ظهر پنجشنبه ادامه دارد و روز جمعه وزش باد نسبتا شدید تا شدید و وقوع گرد و خاک را خواهیم داشت.

دریافر با اشاره به اینکه از روز جمعه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود؛ گفت: پیرو هشدار سطح زرد شماره ۳۰ و با توجه به تقویت سامانه بارشی، طی امروز و فردا بر شدت ناپایداری‌های جوی به صورت بارش باران و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نیمه شمالی و غرب استان افزوده شده بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و ایجاد خسارت در اثر وزش باد شدید در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403080201419
  • خبرنگار : 50187