بارش برف و باران در زنجان تا فردا ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در استان تا پنجشنبه شب به طور متناوب ادامه می‌یابد، گفت: بارش برف اغلب در ارتفاعات پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان ابری است و این شرایط در برخی مناطق به خصوص ارتفاعات استان با بارش برف همراه می‌شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در مسیر زنجان به طارم و زنجان - تهم - چورزق بارش برف گزارش شده است و این بارش‌ها در دیگر مناطق استان نیز به صورت پراکنده و مقطعی روی خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: هشدار هواشناسی رنگ زرد برای استان صادر شده است که بر این اساس شهروندان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

او با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه شرایط جوی نسبتا پایداری در استان حاکم می شود، ادامه داد: انتظار می‌رود هوای سرد تا اواسط هفته آینده در استان مستقر باشد.

رحمن‌نیا گفت: با توجه به پیش‌بینی دمای زیر صفر به خصوص در مناطق سردسیر استان، هشدار هواشناسی کشاورزی نیز صادر شده است بر همین اساس کشاورزان اقدامات حفاظتی را برای جلوگیری از خسارت به محصولات و تاسیسات خود انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را ۶ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080201410
  • خبرنگار : 50160