قالیباف: ترور رهبران انقلابی، پیروزی راهبردی و نظامی نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌دانند با ترور رهبران انقلابی هیچ‌گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آن‌ها به دست نمی‌آید.

به گزارش ایسنا، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه و در مراسم گرامیداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس در تهران، با بیان این‌که «شهادت ایشان عزت دنیوی و اجر اخروی دارد»، گفت: شهید سنوار انصافا امروز در بهشت برین است و تا وقتی هم در قید حیات بود چه در زندان‌ها و چه در مجاهدت‌ها و چه روزی که پرچم را از شهید هنیه به دست گرفت، در میدان ایستاد. 

رئیس قوه مقننه همچنین بیان کرد: انصافا امروز دشمنان ما و با همه باورهای خودشان این را می‌دانند که هرگز با ترور رهبران انقلابی هیچ‌گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آن‌ها نمی‌آورد.

 قالیباف خاطرنشان کرد: رژیمی که جعلی است و اصالت، ماهیت و وجود ندارد، ۷۰ و اندی سال است که حرف از امنیت پایدار می‌زند و امروز ناامن‌ترین کشور است. این نتیجه خون شهدا و پیروزی آن‌هاست. 

او تاکید کرد: حتما شهادت سنوار برای همه ما، امت اسلامی ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر صراط مستقیم نخواهد شد و امیدواریم روز به روز این مسیر مستدام‌تر به پیش برود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403080201336
  • خبرنگار : 71290