درحاشیه جلسه دولت

وزیر فرهنگ و ارشاد: پیگیر پرونده «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: نامه وکلای «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» را به دست رئیس قوه قضاییه رسانده و به طور جدی پیگیر مسئله این دو خبرنگار هستیم.

به گزارش ایسنا، سید عباس صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی»، بیان کرد: همان طوری که سخنگوی محترم دولت نیز مطرح کردند و چندین بار نیز مطرح شده است،  هم بنده و هم وزیر دادگستری، نامه‌ای که وکلای دو خبرنگار تهیه کرده بودند را به آقای اژه ای منتقل کردیم و پیگری مسئله آنان به طور جدی هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص رفع ممنوعیت برخی از هنرمندان ممنوع الکار، بیان کرد: پرونده ها در حال بررسی است. برای مجموعه کسانی که احیانا برای آنان یکسری محرومیت های  کم یا زیادی اتفاق افتاده است، در فرآیند بازنگری کارهای خوبی صورت گرفته است. امیدوار هستیم خبرهای خوبی برای آنان داشته باشیم.
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص پیگری لغو تبلیغات از روزنامه ها، بیان کرد: در این داستان بلافاصله نامه‌ای خطاب به آقای اژه ای تنظیم شد. پیگیر این موضوع هستیم دوستان خبرهای خوبی به ما منعکس کردند. امیدواریم این خبرهای خوب را زودتر بشنویم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403080201318
  • خبرنگار : 71560