انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه با هدف توسعه مراکز رشد خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه‌ای میان این اداره کل، پارک علم و فناوری خوزستان و بنیاد نخبگان استان خبر داد.

شهرام ملائی هزاروندی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با هدف ایجاد بستر مناسب برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، حمایت از تاسیس و توسعه شهرک‌ها و پارک‌های علم و فناوری، گسترش زیرساخت‌های توسعه فناوری و ساختارهای لازم با هدف رشد فعالیت‌های دانایی‌محور به ویژه ایجاد و توسعه مراکز رشد، منعقد شد.

وی ادامه داد: این توافق‌نامه میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، بنیاد نخبگان استان و پارک علم و فناوری خوزستان به امضا رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: کمک به افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصاد متکی بر فناوری و نوآوری، حمایت از تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع در روند انتقال دانش فنی و فناوری از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

ملائی هزاروندی عنوان کرد: فراهم‌سازی بستر اشتغال برای نخبگان و دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان مهارتی و کارآموزان المپیاد توسط این سه دستگاه، از مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080201304
  • خبرنگار : 50300