نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

ایجاد نشدن زیرساخت‌های فرهنگی باعث سوداگری مسکن شده است

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: تا وقتی زیرساخت‌های فکری و فرهنگی جامعه درست ایجاد نشود، سوداگری مسکن اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، امروز (چهارشنبه ۲ آبان ماه) در دیدار با مدیران کل شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: به عنوان نماینده ولی فقیه در استان باید از ظرفیت‌هایی که داریم در راستای هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم تا جریان انقلابی کار خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که زیر ساخت‌های فکری و فرهنگی جامعه درست پی‌ریزی (ایجاد) نشود سوداگری مسکن اتفاق می‌افتد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه زنجان برشی از ۳۱ استان است، تاکید کرد: استان گر چه تصمیم‌گیر نیست ولی می‌تواند تصمیم‌ساز باشد و استان زنجان با توجه به ظرفیت‌هایی که در بخش‌های مختلف مسکن، شهرسازی، راه سازی و راه آهن دارد می‌تواند این تجربیات را به خوبی تسریع کند.

حسینی با تاکید بر اینکه باید با تمام توان برای خدمت‌رسانی برای مردم تلاش کنیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم، افزود: مردم زنجان افراد فرهیخته و خالصی هستند و هر کدام از مدیران مشکلات را به خوبی به مردم در مجامع و مساجد تبیین کنند و نیازی به کارهای ویترینی و نمایشی نیست.

او با بیان اینکه در خصوص راهکارها و اقدامات برای رفع معضلات اقتصادی باید به بلوغ برسیم  و آن را به اشتراک بگذاریم، خاطرنشان کرد: حوزه گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی را درست کنیم و در رفع مشکلات از ظرفیت چهره‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم تا مشکلات را به مردم تبیین کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080201264
  • خبرنگار : 50534