اعلام برگزیدگان جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «بال‌های کودکی»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برگزیدگان جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «بال‌های کودکی» را معرفی کرد.

هیات داوران پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، فرناز شهریاری، نیکو عبدالهی و هستی حاجیان از اهواز، مهلا طالبیان از دزفول و فاطمه پویان از باغملک را در بخش هنری (نقاشی)، نیایش محمودی و دلسا ابولیان از اهواز، محسن میرزا نژاد از آبادان، حسین ظاهری از مسجدسلیمان و آنیسا خواجه‌پور از گتوند را در بخش ادبی (دل‌نوشته) و سیده نورا صالحی از اهواز، پارمیس شهبازی از مسجدسلیمان، محمدامین دشتی از آبادان، نرگس بحرکانی و مهرسا روحانی از هندیجان را در بخش فرهنگی (قصه‌گویی) به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی کردند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از برگزیدگان این جشنواره به اجرای آثار خود در اختتامیه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در هفته ملی کودک پرداختند. در پایان اختتامیه نیز از برگزیدگان جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «بال‌های کودکی» با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

این جشنواره با شعار «برای کودکان، برای آینده» ویژه هفته ملی کودک در بخش‌های «فرهنگی (قصه‌گویی)، هنری (نقاشی تکنیک آزاد) و ادبی (دل‌نوشته) و با موضوعات «دنیایی که من دوست دارم» و «کودک، امنیت، آرامش» ویژه رده‌ سنی نوباوه (۴+)، نوخوان (۷+)، نونهال (۹+) و نو نگاه (۱۲+) برای عموم علاقه‌مندان برگزار شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080201234
  • خبرنگار :