برآورد صهیونیست‌ها از افزایش تلاش‌ها برای ترور نتانیاهو

در پی حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای از تشدید تدابیر امنیتی به منظور حفاظت از وی و دیگر مقامات ارشد این رژیم پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، برآوردها در میان صهیونیست‌ها حاکی از آن است که گروه‌های مقاومت در منطقه چندین ماه است که درصدد هدف قرار دادن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر به دلیل جنگ نسل کشی این رژیم علیه نوار غزه و لبنان هستند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: یکی از سناریوهای مورد انتظار در این زمینه، هدف قرار دادن نتانیاهو از طریق پهپاد بود. این همان کاری است که حزب‌الله شنبه انجام داد و توانست خانه شخصی نتانیاهو در قیساریه را با وجود اینکه او آنجا نبود، هدف قرار دهد.

در همین راستا، مقامات بلند پایه صهیونیست اعلام کرده‌اند که تلاش برای ترور نتانیاهو بسیار جدی گرفته شده است.

این مقامات گفتند که حزب‌الله حمله به خانه نتانیاهو را در چارچوب پاسخ به ترور سید «حسن نصرالله» دبیرکل این جنبش انجام داده است.

در همین راستا، سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» تدابیر امنیتی را برای حفاظت از مقامات سیاسی و امنیتی فعلی و سابق این رژیم اتخاذ کرده است.

صبح شنبه رسانه‌های عبری با اذعان به وارد شدن خسارت به ساختمانی در شهر قیساریه، از سقوط یک پهپاد در این شهر در جنوب حیفا خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی بر اثر انفجار این پهپاد به ساختمانی در قیساریه خساراتی وارد شد.

این در حالی است که منابعی به شبکه تلویزیونی العربی قطر گزارش دادند: ساختمان مورد هدف در قیساریه محل سکونت شخصی بنیامین نتانیاهو است.

درپی این اخبار «محمد عفیف» مسؤول روابط عمومی حزب‌الله لبنان سه‌شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار کرد: مقاومت اسلامی مسؤولیت عملیات قیساریه و هدف قرار دادن خانه بنیامین نتانیاهو را بر عهده می‌گیرد.

سه‌شنبه همچنین رسانه‌های صهیونیستی با انتشار تصویری گزارش دادند که پهپاد حزب‌الله به پنجره اتاق خواب نتانیاهو اصابت کرده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403080201226
  • خبرنگار : 71610