مدیرعامل شرکت گاز استان:

تامین گاز طبیعی منازل مسکونی اولویت شرکت گاز کردستان است

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین گاز طبیعی منازل مسکونی بوده و در این زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه امری بی بدیل است.

احمد فعله‌گری امروز چهارشنبه(۲ آبان )در جلسه کارگروه تامین سوخت زمستانی که در سالن جلسات شرکت گاز استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز استان کردستان تمام سعی و کوشش را بر مبنای تامین گاز برای تمام بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی متمرکز کرده ولی در صورت ناترازی بین تولید و مصرف گاز طبیعی اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین گاز طبیعی منازل مسکونی است. 

فعله‌گری در مورد اهمیت اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها عنوان کرد: رسانه‌ها می‌توانند تاثیر بسیار مثبت و مطلوبی در بحث فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ایفا کنند و برای اثر بخش بودن فرهنگ سازی و تغییر رفتار در مصرف گاز طبیعی؛ صدا و سیمای مرکز کردستان با کمک رسانه‌ها این تاثیرپذیری را ارتقاء بخشد.

در ادامە احمد رضا قاسمی از اداره کل مدیریت بحران استانداری استان کردستان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در هنگام بروز بحران بایستی همدیگر را یاری داده و از ظرفیت‌های موجود سازمان‌ها، حداکثر بهره‌وری و عملکرد مطلوب حاصل شود.

قاسمی در پایان سخنان خود گفت: دستگاه‌های اجرایی بایستی فرابخشی عمل کرده و آمادگی مقابله با هر بحرانی را داشته باشند که برای حفظ آمادگی می‌توان مانورهای متعدد برنامه‌ریزی و برگزار کرد که به اجرای مانورهای ساعت صفر اشاره کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403080201154
  • خبرنگار : 50294