کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی، مترسک آمریکا و اروپا است

کارشناس مسائل سیاسی، رژیم صهیونیستی را مترسک و دست‌نشانده آمریکا و اروپا دانست و گفت: جنگ، بین جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی نیست بلکه جنگ با آمریکا و کشورهای غربی است که این رژیم منحوس را به عنوان مترسک علم کرده‌اند.

علی شیاری در گفت‌وگو با ایسنا به تجهیزات و جنگ‌افزارهای رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: برخی از کشورهای غربی تسلیحات نظامی را به رژیم صهیونیستی صادر می‌کنند و عامل جنگ‌افروزی هستند.

وی با بیان اینکه موازنه قدرت در سال‌های اخیر شدیدا به نفع محور مقاومت و در راس آن ایران چرخیده است، گفت: خاورمیانه میدان نبرد محور عبری_عربی_غربی با محور مقاومت است و بعد از تحولات منطقه‌ای جنگ ۳۳ روزه، جنگ سوریه و عراق، نفوذ ایران در منطقه افزایش یافته و در این راستا نیز کشورهای غربی و عربی خواهان جلوگیری از این نفوذ هستند.

وی عملیات ۷ اکتبر را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم آزادی‌خواه فلسطین دانست و گفت: مردمانی که در طول تاریخ با سنگ و چوب مقابل رژیم غاصب صهیونیستی مقابله و مبارزه می‌کردند، امروز عملیاتی غرور آفرین همچون ۷ اکتبر را رقم می‌زنند.

شیاری با بیان اینکه هدف بعدی رژیم صهیونیستی، سوریه خواهد بود، ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی تاحدودی حزب‌الله را در لبنان کنترل کند،به سراغ سوریه خواهد رفت.

وی هدف رژیم صهیونیستی از تضعیف کشور سوریه را عدم پشتیبانی از حزب‌الله دانست و نماز جمعه نصر را عامل پمپاژ روحیه به جبهه مقاومت قلمداد کرد و افزود: مقام معظم رهبری با امامت نماز جمعه نصر موجب افزایش روحیه رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد با رژیم کودک‌کش صهیونیستی شدند.

کارشناس سیاسی بر لزوم افزایش قدرت بازدارندگی ایران در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080201146
  • خبرنگار : 50627