مسابقه استعداد برتر به میزبانی شهر سامن در حال برگزاری است

تهیه‌کننده و کارگردان مسابقه استعداد برتر منطقه غرب کشور گفت: ۸۳۴ اثر برای حضور در سومین دوره مسابقه استعداد برتر به میزبانی شهر سامن اعلام آمادگی کردند که پس از راستی آزمایی، در نهایت ۲۵ اثر به مرحله پایانی راه یافتند. 

امیرمسعود عطایی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا از برگزاری این دوره از مسابقات از ۲۸ مهر ماه تا هفتم آبان ماه خبر داد و اظهار کرد: در دور مقدماتی در پنج گروه‌ که هر گروه شامل پنج تیم است، با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات به‌صورت منطقه‌ای برگزار می شود و به علت موقعیت جغرافیایی شهر سامن در بین استان‌های همجوار در غرب کشور، این شهر برای برگزاری سومین دوره مسابقات استعداد برتر انتخاب شد.

عطایی به حمایت‌های شهرداری سامن برای برگزاری این رویداد به بهترین شکل اشاره و  تصریح کرد: شرکت‌کنندگان از ابتدای تیرماه به مدت یک ماه فرصت داشتند تا آثار خود را ارسال کنند و در نهایت ۸۳۴ اثر برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه در نهایت ۲۵ اثر به مرحله پایانی راه یافتند، گفت: علاوه بر صعود تیم‌های برتر هر گروه، دو نفر با رأی مستقیم داوران، یک نفر با رأی مردم و چهار نفر نیز با زنگ طلایی، راهی مرحله بعد خواهند شد. 

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا دور بعدی این برنامه را در سطح کشوری برگزار کنیم، ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان در دوره های بعدی نیز شهرستان ملایر میزبان این برنامه باشد.

عطایی با بیان اینکه دو سال قبل از شیوع کرونا مجوز ساخت این برنامه را دریافت کردیم، افزود: با توجه به این که برنامه استعداد برتر بر اساس یک برنامه خارجی ساخته می‌شد، کسب مجوزهای لازم زمان بر بود اما با ساخت برنامه عصر جدید این مشکل حل شد. 

تهیه کننده و کارگردان سومین دوره مسابقه استعداد برتر غرب کشور تصریح کرد: اولین دوره برنامه استعداد برتر در سال ۱۴۰۰ به صورت شهرستانی برگزار و با استقبال خوب همشهریان ملایری مواجه شد.

وی با اشاره به دومین دوره برگزاری این برنامه به‌صورت استانی، گفت: در این دوره نیز ۱۲۰۰ اثر برای حضور در برنامه ارسال شد که از این تعداد ۸۰ اثر انتخاب و به مرحله پایانی راه یافتند و در پایان این برنامه سه اثر برتر انتخاب و با اهدای لوح تقدیر، تندیس برنامه و جایزه نقدی از آنان تجلیل شد. 
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403080201092
  • خبرنگار : 50416