برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور بیش از ۸۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی یزد برگزار می‌شود.

«احمد قافی» مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی یزد از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با گروه کالایی مـواد و مصالح، تاسیسات برقی و مکانیکی، آسـانسور، درب و پنجره، شـیشه، تجهیزات جانبی دادند.

وی گفت: این نمایشگاه در دو سالن و محوطه روباز به وسعت ۱۰ هزار متر مربع با حضور بیش از ۸۰ شرکت معتبر و تولید کننده از استان های تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و مرکزی از دوم آبان ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی یزد بیان کرد: انتقال اطلاعات و تکنولوژی، معرفی ابتکارات و نوآوری ها و آشنایی با آخرین دستاوردها حوزه صنعت ساختمان و همچنین همکاری و ارتباط مستقیم مصرف کننده با مشارکت کننده از جمله اهداف این نمایشگاه می باشد.

قافی افزود: صنعت ساختمان را می توان یکی از پرقدرتمندترین بازارهای مصرف کننده محصولات بسیاری از واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک دانست تجمع این واحدهای تولیدی در قالب نمایشگاه های تخصصی امکان رشد و توسعه این صنعت بزرگ را فراهم می کند.

به گزارش ایسنا، این دوره از نمایشگاه از تاریخ دوم تا پنجم آبان ماه، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080201053
  • خبرنگار : 50214