در گردهمایی برقکاران یزد مطرح شد؛

لزوم ارتقای کیفیت ارائه خدمات برقکاران ساختمانی از طریق آموزش

رئیس انجمن صنفی برقکاران استان یزد از برگزاری گردهمایی آموزشی برقکاران ساختمانی با هدف ارتقای خدمات‌رسانی فعالان این حوزه به مردم در یزد خبر داد.

«ابوطالب ماندگاری» در گردهمایی برقکاران ساختمانی شهرستان یزد که با حضور تولیدکنندگان و برقکاران این حوزه در دانشگاه پیام نور یزد برگزار شد، گفت: هدف از این همایش بالا بردن سطح توانایی، مهارت و تخصص برقکاران است.

وی همچنین هماهنگی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی، ارتباط برقکاران با تولید کنندگان و فروشندگان را به عنوان دیگر اهداف برگزاری این همایش خواند.

ماندگاری از تلاش این انجمن برای برقراری ارتباط بین دو گروه تولیدکنندگان و فروشندگان با برقکاران در راستای استفاده از کالای مرغوب در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم خبر داد و اظهار کرد: در این همایش از تولیدکنندگان، فروشندگان، متخصصان آموزش هوشمند و اجرای طرح لاینر استفاده کرده‌ایم تا توانایی برقکاران را ارتقا دهیم.

رئیس انجمن صنفی برقکاران استان از برگزاری نشست‌های تخصصی سالانه در استان خبر داد و افزود: البته این همایش به عنوان بزرگترین همایش در این زمینه بوده است که سعی داریم در سال‌های آینده نیز این نشست‌ها را گسترش دهیم.

ماندگاری در بخش پایانی سخنانش یکی از مهمترین مشکلات این حوزه را موضوع نرخ‌نامه ذکر کرد و گفت: تلاش داریم از طریق انجمن صنفی این موضوع را در جهت معیشت بهتر برقکاران پیگیری خواهیم کرد.

لزوم ارتقای کیفیت کالا و خدمات در صنعت برق

«کمال کافی» مشاور صنعت سیم و کابل و مدرس انجمن سیم و کابل کشور نیز در ادامه این نشست، گفت: مساله‌ای که در صنعت سیم و کابل و صنعت برق می‌بینیم این است که اطلاع از حساسیت این موضوع و تشخیص کالای بی‌کیفیت و باکیفیت کمتر در جامعه وجود دارد.

وی افزود: اگر این سمینارها و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مجریان و مصرف کننده‌ها بیشتر شود، بهتر می‌توان فعالیت‌های درست و باکیفیت را در جامعه گسترش داد و ابزار و وسایل و امکانات و علم آن را در جامعه ترویج داد.

کافی بیان کرد: هر استانی براساس میزان کیفیت زندگی، تعیین‌کننده در کیفیت کالا نیز هست ولی ما باید تلاش کنیم تا با استفاده از کالای باکیفیت در جهت ارتقای سلامت روانی جامعه گام برداریم.

وی ادامه داد: معتقدیم که در این حوزه با جان مردم در ارتباط هستیم، پس نیازمند ارتقای کیفیت کالا و خدمات در این بخش هستیم و اگر می خواهیم به بهترین نحو به مردم خدمات‌رسانی کنیم باید حتما به آموزش نیز توجه کنیم.

کافی گفت: این که برخی از مواقع شاهد حوادث آتش‌سوزی بر اثر برق در جامعه هستیم به نوعی امنیت روانی جامعه را بر هم می زند ولی فعالان این صنف می‌توانند با ارتقای کیفیت، این امنیت روانی در جامعه را بهبود بخشند.

اهتمام صنایع به آموزش در قالب مسئولیت اجتماعی

«محمدایمان امامی» از تولیدکنندگان صنعت برق استان نیز در این نشست به اهمیت پرداختن به مسئولیت اجتماعی توسط بخش صنعت از جمله در حوزه آموزش، گفت: تلاش داریم علاوه بر تولید کالا، از طریق ارائه آموزش‌های مورد نیاز مردم، آنها را در خصوص کیفیت کالاهای سیم و کابل آشنا کنیم و به نوعی در برقراری امنیت اجتماعی اثرگذار باشیم.

وی برگزاری چنین نشست‌هایی را در ارتقای برقکاران استان موثر خواند و در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات صنعت سیم و کابل، هزینه بالای تامین مواد اولیه است ولی با این وجود سعی در ارتقای کیفیت تولیدات برای کیفیت بخشی به صنعت برق کشور داریم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080201048
  • خبرنگار : 50214