گفت‌وگو با سعید ابوطالب

برنامه جدید سازنده «پدرخوانده» برای زنان

سعید ابوطالب که این روزها با بهره گیری از تلفیق دو برنامه پربیننده اش ـ «شام ایرانی» و «مافیا» ـ در شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد، به تازگی در تدارک ساخت برنامه‌ای استودیویی با موضوع تکریم زنان برای تلویزیون است.

این تهیه‌کننده و کارگردان در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره جزئیات برنامه جدید خود در تلویزیون توضیح داد: به تازگی در حال تحقیق و نگارش برنامه ‌ای با عنوان «شهربانو» در شبکه یک سیما هستیم. مجموعه‌ای استودیویی که در ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی است.

ابوطالب توضیح داد که این برنامه قرار است در شبکه یک سیما به تولید برسد و در عین حال گفت: اجرای این برنامه قرار است توسط یکی از بازیگران قدیمی صورت بگیرد. من و مهدی فرودگاهی هر دو تهیه‌کننده و کارگردان کار هستیم و با توجه به اینکه کار خیلی بزرگ است توسط دو تهیه‌کننده و کارگردان قرار است به تولید برسد.

او سپس به روند ساخت «شهربانو» اشاره کرد و گفت: حدود دو ـ سه ماهی است که کار طرح و نگارش «شهربانو» آغاز شده و ظرف دو ـ سه ماه آینده نیز کار کلید خواهد خورد.

به گفته سعید ابوطالب «شهربانو» قرار است در ۸۰ قسمت به تولید برسد؛ برنامه‌ای که با حضور تماشاگران در استودیو همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، «شهربانو» در مرحله پیش تولید و تحقیق و نگارش است و به گفته ابوطالب برای پخش در سال جدید آماده خواهد شد.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403080201019
  • خبرنگار : 71442