برگزاری یک رقابت خاص در راستای مطالعه

مرحله نیمه‌نهایی و فینال نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای ۵، ۶ و ۷ آبان ماه به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، در مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای که از دی ماه سال ۱۴۰۲ در ۲۱ استان و ۳۰ واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد، در مجموع ۷۶۸ دانشجو شرکت داشتند که از این تعداد ۴۷ نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات ۵ و ۶ آبان ماه با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت ۸ نفر به فینال مسابقات راه خواهند یافت تا نفرات برگزیده انتخاب شود.

 مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای(سدید) با همکاری دانشگاه‌ها و با هدف رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان، معرفی و کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی و ترویج گفتمان علم برگزار می‌شود.در این مسابقات دانشجویان در یک زمان سه دقیقه ای به ارائه و معرفی آثار خود اعم ازپایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع می‌پردازند.

لازم به ذکر است مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای‌(سدید)، روز شنبه ۵ آبان ماه ساعت ۹ و روز یکشنبه ۶ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ ، در سالن پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود و فینال این مسابقات، روز دوشنبه۷ آبان ماه ساعت ۱۴ در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران اجرا خواهد شد.

 انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۶
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1403080100961
  • خبرنگار :