با حضور معاون قوه قضائیه؛

طرح «هر مسجد یک هیئت صلح» در مسجد امام حسین(ع) کرمان آغاز شد

شامگاه اول آبان ماه طرح «هر مسجد یک هیات صلح» با حضور معاون قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری و جمعی از مقامات قضایی استان کرمان در مسجد امام حسین (علیه السلام) خیابان والفجر افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این مراسم گفت: این طرح زمانی موفق می‌شود که همه مساجد رسالت و سهم خود را در راستای اجرای آن ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح، همه مساجد باید کنار هم قرار بگیرند تا حس شیرین خدمت، همراه و همگام کردن مردم و کمک به مردم در قالب یک شبکه منسجم و تحت فرماندهی واحد محقق شود.

وی ادامه داد: این طرح می‌تواند اختلافات را کاهش داده و به معیشت افرادی که گرفتار هستند نیز کمک کند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان نیز در این مراسم گفت: این طرح با حضور دلسوزان جامعه و دغدغه‌مندان امام زمان عصر (عج) اجرایی می‌شود و ۱۲۰۰ نفر از صلح‌یاران، در قالب ۱۴ گروه در مساجد ساماندهی می‌شوند.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی افزود: اعضای این گروه افراد همفکر خود را تا شعاع سه کیلومتری مسجد شناسایی می‌کنند و روزبه‌روز تعداد اعضای این گروه‌ها افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح «هر مسجد یک هیات صلح»، کارهای اجتماعی مردم به دست مردم حل می‌شود، تصریح کرد: این طرح هزینه‌ای برای نظام ندارد و موجب آشتی بیشتر مردم با نظام می‌شود و نهایت امید ما این است که طرح بتواند جامعه را برای آمدن امام زمان (عج) آماده کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403080100944
  • خبرنگار : 50187

برچسب‌ها