۳۰ آبان زمان برگزاری مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد

سلطانپور: تحت هر شرایطی انتخابات بولینگ و بیلیارد را برگزار می‌کنیم

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد از برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون در ۳۰ آبان خبر داد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی تیر ۱۴۰۱ انجام شد که کامبیز صنعتی، محمد ولی زاده، غلامزاده و هاشم اسکندری برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کردند که پس از احراز صلاحیت هاشم اسکندری، از سوی نهادهای نظارتی و مراجع ذی صلاح وزارت ورزش به تاخیر افتاد.

مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در شرایطی سال گذشته برای دومین بار لغو شد که هاشم اسکندری همراه با سه کاندیدای دیگر در محل مجمع حضور داشتند و در حضور آنها تصمیم به لغو و تعویق دوباره انتخابات با عنوان تنفس انتخاباتی گرفته شد.

هاشم اسکندری تا آذر سال گذشته سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت و با حکم کیومرث هاشمی، علی سلطانپور دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بولینگ و بیلیارد انتخاب شد.

به گفته علی سلطانپور سرپرست فدراسیون، هاشم اسکندری، محمدحسین واقف‌زاده، حبیب هنری، کامبیز صنعتی، سیاوشانی و محمدرضا غلامزاده نفراتی هستند که تاکنون از حیثت مدیریتی تایید صلاحیت شده اند و پرونده آنها برای تایید نهایی جهت شرکت در انتخابات در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته است.

او تاکید کرد: این دوره مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای احراز پست ریاست تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد و حتی تمام مراحل قانونی با هماهنگی وزارت ورزش انجام شده و انتخابات روز چهارشنبه ۳۰ آبان به ریاست محمدشروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080100916
  • خبرنگار : 90047

برچسب‌ها