رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خبرداد

آغاز نوبت گیری سنجش نوآموزان همدانی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان به اجرای برنامه ملی سنجش نوآموزان اشاره کرد و گفت: سامانه نوبت‌گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان مختص متولدین ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹۸/۰۶/۳۱، از یکم آبان‌ماه فعال است. 

طیبه محمدی از آمادگی ۲۳ مرکز جامع سنجش در تمامی شهرستان ها و مناطق استان برای اجرای برنامه سنجش خبر داد و افزود: 
محمدی ضمن تاکید بر اهتمام خانواده‌ها برای نوبت‌گیری نوآموزان تصریح کرد: خانواده‌ها برای نوبت گیری باید از طریق سامانه سیرت به نشانی https://sirat۲.csdeo.ir/login اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از دریافت نوبت با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل شناسنامه والدین و نوآموز، کارت واکسن، عکس ۳×۴ نوآموز و پرینت برگه نوبت گیری به مرکز جامع سنجش مورد نظر مراجعه کنند.

محمدی با بیان اینکه در این برنامه نوآموزان مورد ارزیابی های اولیه بینایی، شنوایی، دهان و دندان، مراقبت‌های اولیه سلامت، جسمی _ حرکتی و آمادگی تحصیلی قرار می‌گیرند، گفت: در صورت تشخیص برای انجام ارزیابی های تخصصی، والدین به مراکز تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، وی خاطرنشان کرد: نوآموزانی که در مهر۱۴۰۴ قرار است وارد دوره آموزش ابتدایی( کلاس اول) شوند حتما باید در این برنامه مورد ارزیابی قرار گیرند و در غیر این‌صورت از ثبت نام آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403080100894
  • خبرنگار : 50416