وزیر ورزش و جوانان:

ورزش آذربایجان شرقی یک نقطه قوت در ورزش ملی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش آذربایجان شرقی یک نقطه قوت در ورزش ملی است و قطعا مسائل فنی و مدیریتی را برای اثربخشی و پیش‌برد امور مورد نظر قرار خواهیم داد.

احمد دنیامالی در حاشیه افتتاح خانه والیبال آذربایجان شرقی مزین به نام شهید آیت الله آل هاشم اظهار کرد: از نظر من و کارشناسان، در آذربایجان شرقی باید از نظر فضای ورزشی فعالیت بیشتری انجام شود. ما دست بخش خصوصی را می‌فشاریم و هر فعالیت مربوط و لازم را در این حوزه انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ظرفیت این استان بیشتر از این حرف‌ها است و این استان به تنهایی در همه تیم‌های ملی دارای یک ظرفیت قابل توجه است.

وی ادامه داد: شهادت امام جمعه عزیز و مردمی شهر تبریز که این سالن مزین به نام او شده را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و خیلی متاسف شدم که در این سانحه، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی را از دست دادیم.

دنیامالی گفت:من حضور آقای سرمست به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را یک ظرفیت می‌دانم. ایشان فرد شایسته‌ای هستند و باعث می‌شوند که ما فضای بیشتری را به ورزش اختصاص دهیم و سرانه ورزشی این استان را افزایش دهیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خیلی‌ها تبریز را با عناوین منحصر به فردی می‌شناسند و ما باید از این ظرفیت برای مسابقات ملی، منطقه‌ای و جهانی بهره ببریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080100878
  • خبرنگار : 50589

برچسب‌ها