استاندار:

تراکتور ظرفیت بالایی برای هویت‌سازی و گردشگری ورزشی دارد

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم رفع نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) و ایمن‌سازی ورزشگاه باغ شمال تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتور ظرفیت بالایی برای هویت‌سازی و گردشگری ورزشی دارد.

بهرام سرمست روز سه‌شنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی سه‌هزارنفری شهید آیت‌الله آل هاشم که با حضور وزیر ورزش در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: ورزش از محورهای اصلی دستیابی به جامعه سالم و بانشاط بوده و شرط تحقق آن نیز توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان است.

وی ادامه داد: متأسفانه ما از نظر سرانه ورزشی در استان با شرایط قابل‌قبول فاصله داریم و در این راستا نیاز به رفع نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام و ایمن‌سازی ورزشگاه باغ شمال داریم.

وی اضافه کرد: ورزشگاه باغ شمال به‌عنوان میراث ورزشی آذربایجان شرقی و کهن شهر تبریز باید حفظ و برای استفاده ایمن‌سازی شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در شهرستان‌هایی مانند مراغه، بناب، مرند و اهر ورزشگاه‌هایی با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که اتمام آن‌ها حمایت جدی وزارت ورزش و جوانان را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: توجه به جوانان و بانوان و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و حضور پررنگ‌تر آنان در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی از اولویت‌های ماست.

سرمست اضافه کرد: تیم فوتبال تراکتور از منظر ظرفیت‌های هویت‌سازی و گردشگری ورزشی نیاز به حمایت دوچندان وزارت ورزش و جوانان دارد.

وی گفت: تلاش داریم در کنار ورزش قهرمانی برای ورزش همگانی نیز گام‌های اساسی در استان برداریم. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080100859
  • خبرنگار : 50589