توزیع ۹۹ دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان بندرلنگه

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی و تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان، تعداد ۹۹ دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد در شهرستان بندرلنگه توزیع شد.

محمد ذاکری امروز سه‌شنبه اول آبان ماه، گفت: یکی از مشکلات عمده‌ی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، کمبود و یا نداشتن لوازم ضروری زندگی و از جمله لوازم سرمایشی است که کمیته امداد با انجام نیازسنجی و برنامه‌ریزی دقیق اقدام به بررسی مشکلات و نیازهای هر خانواده در این زمینه کرده و مددکاران نیز نتایج حاصله از بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی را در سامانه سها (سامانه امداد هوشمند) ثبت می‌کنند و پس از تخمین و تامین اعتبارات مورد نیاز، نسبت به تهیه اقلام و لوازم ضروری زندگی اقدام و بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌های سامانه هوشمند سامانه سها بین نیازمندان توزیع می‌کند.

ذاکری افزود: در همین راستا و با هدف اجرای طرح محرومیت‌زدایی و تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان، تعداد ۹۹ دستگاه لوازم سرمایشی تأمین و بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد در شهرستان بندرلنگه توزیع شده که از این تعداد لوازم سرمایشی اختصاص داده شده به خانواده‌ها، تعداد ۵۴ دستگاه یخچال و ۴۵ دستگاه کولر گازی بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه ادامه داد: ارزش یخچال‌های توزیع شده بالغ بر ۷۵۶ میلیون تومان و همچنین ارزش کولرهای توزیع شده، مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان بوده است که در مجموع یک میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد در حوزه حمایت های اجتماعی این نهاد برای تهیه این اقلام هزینه شده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۴۳۰۰  خانوار در شهرستان بندرلنگه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات و حمایت‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف و متنوع برخوردار هستند.


انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403080100729
  • خبرنگار : 50987