کرمانشاه در لیگ حرفه‌ای بسکتبال شرکت می‌کند

رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از صدور مجوز از سوی فدراسیون برای حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال خبر داد.

کرم احمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به صدور مجوز حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال، اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش پیگیری‌های خود را از طریق فدراسیون برای کسب این مجوز آغاز کردیم که خوشبختانه به نتیجه رسید. 

وی افزود: نماینده کرمانشاه قرار است در این رقابت‌ها با عنوان «کاردو» شرکت داشته باشد. 

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه از احتمال حضور ۱۶ تیم در این رقابت‌ها خبرداد و گفت: تاکنون حضور ۱۴ تیم در این رقابت‌ها قطعی شده و  دو تیم دیگر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند. 

وی تاکید کرد: قرعه‌کشی این رقابت‌ها احتمالا فردا (دوم آبان) برگزار خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون زمان برگزاری مسابقات نیز از یازدهم تا هفدهم آبان است. 

احمدیان با بیان اینکه طبق برآوردهای انجام شده تیم کرمانشاه برای حضور در این رقابت‌ها حدود ۱.۵ تا دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: رایزنی‌هایی را در استان آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم این بودجه را تامین کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی تیم بسکتبال کرمانشاه در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای از امکانات و تجهیزات یکی از نهادهای نظامی بهره‌مند می‌شود و اعتبار آن را نیز از بخشی دیگر جذب خواهیم کرد. 

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه یادآورشد: تیم بسکتبال کرمانشاه دو سال پیش نیز در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ایران حضور داشت، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم راه را ادامه بدهیم. 

وی تاکید کرد: فدراسیون بسکتبال نگاه مثبتی به استان کرمانشاه دارد و در یک تعامل با دوطرفه با آنها قرار داریم. 

کرم احمدیان طی روزهای اخیر از سوی رئیس فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی«ب» بسکتبال کشورمان انتخاب شد. 

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080100660
  • خبرنگار : 50184