معلمان و دانش‌آموزان مدال‌آور ایلامی تجلیل شدند

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان، مربیان و سرپرستان مقام‌آور مسابقات ورزشی قهرمانی آموزشگاه‌های کشور در سالن شهید سلیمانی مجتمع امور تربیتی ایلام برگزار شد.

«علی درویشی» مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام امروز سه‌شنبه یکم آبان‌ماه ۱۴۰۳، ضمن تقدیر از همکاران و دانش‌آموزان اظهار کرد: نباید در آموزش و پرورش تنها به یک بعد بسنده کرد و تمامی ابعاد باید مورد توجه باشد، مجموعه تعلیم و تربیت استان در دو سال گذشته برای حوزه‌های آموزش، پرورش و تربیت‌بدنی برنامه‌های مختلفی طراحی کرد که موفقیت‌های چشمگیری به دست آمد.

این مسئول ادامه تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌ها  یک جهش بزرگ رقم خورد و آن نهضت زمین‌های چمن مصنوعی بود که منجر به احداث ۵۰ هزار متر زمین چمن مصنوعی در استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان ایلام نیازمند ساخت یک دهکده ورزشی است، گفت: برخی از زیرساخت‌های آن آماده شده است و با احداث سوله ورزشی می‌توان این دهکده را برای میزبانی از مسابقات کشوری تکمیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بر ایجاد اعتماد به نفس در دانش‌آموزان و ورزشکاران ایلامی تأکید کرد و آماده‌سازی در بعد روحی و روانی را لازمه کسب موفقیت دانست.

«سعداله پورمیرزا» معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ایلام نیز ضمن ارائه گزارشی از مقام‌آوران آموزش و پرورش استان در رشته‌های مختلف مسئله تربیت را مهم عنوان و بر توجه به دو بعد ورزش همگانی و قهرمانی برای کسب موفقیت تأکید کرد.

در این مراسم ضمن حضور و ادای احترام به مزار شهدای گمنام، از مقام آوران و مربیان آنها تجلیل شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403080100620
  • خبرنگار : 50469