/لایحه بودجه ۱۴۰۴/

یک هزارم درآمد سازمان بنادر صرف تجزیه و تحلیل آب توازن و رسوبات شناورها می‌شود

آن طور که در تبصره ۱۰ لایحه بودجه ۱۴۰۴ آمده است سازمان بنادر مکلف شده که یک هزارم درآمد حاصل از خدمات بندری و دریایی در سواحل را برای آنالیز ّآب توازن و رسوبات شناورها در بنادر هزینه کند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور امروز بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۴ را تقدیم مجلس کرد که دومین بودجه بعد از اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است.

طبق ماده ۱۸۲ اصلاحی آیین نامه داخلی مجلس، دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را در دو بخش ماده­ واحده (مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور و سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌­ای و مالی و اجزای اصلی آنها) و جداول تفصیلی شامل ارقام بودجه به مجلس تقدیم کند که امروز بخش اول به مجلس ارائه شد.

در لایحه بودجه ۱۴۰۴ در  تبصره ۱۰ آمده است که سازمان بنادر و دریانوردی مکلف است یک هزارم از درآمد حاصل از خدمات بندری و دریایی در سواحل دریاها (شمال و جنوب کشور) را ضمن مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه و با نظارت سازمان حفاظت محیط زیست و شورای برنامه‌ریزی استان، پایش آب توازن و احداث، تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع یا معتمد در استان‌های ساحلی برای تجزیه و تحلیل (آنالیز) آب توازن و رسوبات شناورها در بنادر اصلی کشور هزینه کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1403080100614
  • خبرنگار : 71553

برچسب‌ها